وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «حسینعلی قبادی» را به عنوان «رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی» این وزارتخانه منصوب کرد.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین سیمایی صرّاف امروز، پنجشنبه ۱۵ شهریور طی حکمی خطاب به حسینعلی قبادی نوشته است؛ نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی» وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای اساسی دولت وفاق ملی و با جلب مشارکت همکاران آن مرکز، ضمن اصلاح ساختارها، بهینه‌سازی فرآیندها و روزآمدسازی آئین‌نامه‌ها و به کارگیری روش‌های نوین، اقدامات اساسی را برای جذب اعضای هیئت علمی متخصص و متعهد و تأمین منابع انسانی نخبه و کارآمد در دانشگاه‌ها به عمل آورید.

وزیر علوم افزود: مقتضی است با برنامه‌ریزی و کارشناسی دانش‌بنیان برای تحقق اسناد فرادستی از جمله نقشه جامع علمی کشور، سند دانشگاه اسلامی، بیانیه گام دوم و برنامه ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و دیپلماسی و مرجعیت علمی اهتمام ورزید.

حسینعلی قبادی، متولد ۱۳۳۷ عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در رشته زبان و ادبیات فارسی است. وی حائز رتبه در جشنواره خوارزمی، جشنواره رساله دکتری برتر سال، جشنواره قلم زرین و جشنواره ادبی جلال آل احمد و پژوهشگر برتر سال در دانشگاه تربیت مدرس شده است.

وی همچنین عضو هیئت تحریریه مجلات و چندین انجمن علمی، سردبیر مجله پژوهش زبان و ادبیات فارسی است و در کنار سوابق اجرایی، در همایش‌های متعدد بین‌المللی داخل و خارج کشور سخنرانی علمی داشته است. از وی تاکنون ۱۱۷ مقاله علمی-پژوهشی، بیش از ۴۰ مقاله کنفرانسی و ۹ جلد کتاب نشر یافته است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه، از خدمات و تلاش‌های محمد خلج امیرحسینی رئیس سابق مرکز جذب اعضای هیئت علمی، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.